Děkuji, nemám zájemX
Október 2022 – 12. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.
Júl, august 2022 – víťazné novinky v prílohe LETNÝ RELAX, ktorá je súčasťou júlových a augustových časopisov Moje zdravie a Moje psychológia. Mediálna kampaň osloví vyše 100 000 čitateľov.
Júl 2022 – najlepšie novinky 2022 sa objavili aj v časopise Tovar&Predaj 65 s nákladom na 9 000 prevádzkarov tradičných obchodov a cca 750 nákupcov medzinárodných obchodných reťazcov.
Júl, august 2022 – rádiová kampaň na podporu víťazných noviniek na 125 predajniach obchodného reťazca Tesco Stores SR po celom Slovensku počas mesiacov júl a august
Máj 2022 – PR podpora noviniek na internetových portáloch teraz.sk, tasr.sk, woman.sk, tovarapredaj.sk a iné
Máj 2022 – prezentácia víťazov na kongrese Samoška, ktorá sa uskutočnila 19. mája v hoteli DoubleTree by Hilton Bratislava.
Marec 2022 – registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 beží v plnom prúde. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca 2022. Víťazov si spomedzi nich vyberú samotní spotrebitelia. Tento rok navyše zasadne odborná porota, ktorá vyberie svojho favorita a udelí mu sprievodné ocenenie. Viac si prečítate v Tlačovej správe tu.
Október 2021 – registrácia noviniek do 11. ročníka programu spustená!
September 2021 – v mesiaci august a september bude prebiehať outdoorová kampaň na podporu produktových noviniek. Táto mediálna kampaň sa uskutoční v krajských mestách Slovenska.
August 2021 – počas mesiaca august môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.
August 2021 – spotrebitelia sa môžu s Najlepšími novinkami zoznámiť aj prostredníctvom citylightovej kampane v obchodných centrách naprieč celým Slovenskom.
August 2021 – pozrite si prílohu venovanú 10. ročníku programu, ktorá je súčasťou časopisu Tovar&Predaj. Čítajte TU.
August 2021 – v mesiaci júl a august sa uskutoční B2C kampaň na podporu víťazných noviniek v prílohe Letný relax, ktorá je súčasťou časopisov Moje zdravie a Moja psychológia a v časopisoch Rytmus života, Noviny do pohody a Chvíľka pre teba.
Jún 2021 – počas mesiaca jún sa uskutočnila masívna PR podpora víťazných noviniek na mediálnych portáloch ako napríklad Rodina a zdravie, Webnoviny, 24 hodín, Dámska jazda, Dnesky a iné.
Jún 2021 – vyhlásenie Najlepších noviniek sa uskutočnilo pre pandémiu koronavírusu online.
Apríl 2021 – Spustený prieskum 10.ročníka programu. Víťazné novinky budú zapojené do rozsiahnej marketingovej B2B a B2C inzercie, ktorá bude zahŕňať rádio, online, in-store a iné.
Február 2021 – Uskutočnený prieskum znalosti loga Voľba spotrebiteľov agentúrou MNForce. Pozrite si dáta z prieskumu TU.