PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Aktuality

Chcete vedieť všetko o marketingu a zároveň dostávať informácie o marketingovom programe Voľba spotrebiteľov? Sledujte náš LINKEDIN VOĽBA SPOTREBITEĽOV – NAJLEPŠIA NOVINKA TU!

Voľba spotrebiteľov v prílohe Letný relax

August 2021 – v mesiaci júl  a august sa uskutoční B2C kampaň na podporu víťazných noviniek v prílohe Letný relax, ktorá je súčasťou časopisov Moje zdravie a Moja psychológia!

 

B2C kampaň na podporu víťazných noviniek

Júl 2021 – v mesiaci júl sa uskutočnila B2C kampaň na podporu víťazných noviniek v časopisoch vydavateľstva Mafra Slovakia!

 

PR podpora víťazov

Jún 2021 – počas mesiaca jún sa uskutočnila masívna PR podpora víťazných noviniek na mediálnych portáloch ako napríklad Rodina a zdravie, Webnoviny, 24 hodín, Dámska jazda, Dnesky a iné.

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 

Jún 2021 – vyhlásenie Najlepších noviniek sa uskutočnilo pre pandémiu koronavírusu online. 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Apríl 2021 – Spustený prieskum 10.ročníka programu. Víťazné novinky budú zapojené do rozsiahnej marketingovej B2B a B2C inzercie, ktorá bude zahŕňať rádio, online, in-store a iné.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Február 2021 – Uskutočnený prieskum znalosti loga Voľba spotrebiteľov  agentúrou MNForce. Pozrite si dáta z prieskumu TU.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Október 2020 – 10. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.

Influencer marketing!

September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!

Voľba spotrebiteľov v Tescu!

September 2020 – počas mesiaca september môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

August 2020 – Počas mesiacov august sa uskutočnila B2B mediálna kampaň na podporu víťazných produktov na portáli LinkedIn.

Novinky v tlači!

Júl 2020 –  Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.

Špeciálna príloha o Voľbe spotrebiteľov v časopiseTovar&Predaj

Špeciálna príloha programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 v časopise Tovar&Predaj. Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží. Čítajte ďalej tu…

 

Voľba spotrebiteľov v Dobrom rádiu!

Jún 2020 – počas mesiaca jún bude prebiehať spotová kampaň na Dobrom rádiu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálnym partnerom Dobré rádio a osloví približne 300 000 poslucháčov rádia.

Online vyhlásenie výsledkov

Máj 2020 –  Vyhlásenie víťazov programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sa kvôli zákazu konania podujatí konalo online. Online vyhlásenie nájdete TU.

Hľadáme Najlepšiu novinku 2020!

Máj 2020 – spotrebiteľská súťaž o Najlepšiu novinku v spolupráci s mediálnymi partnermi. Certifikáty si odniesli produkty 100% z ovocia, Franz Josef Kaiser tuniak, 100% ovocná šťava Happy Frutty a Tuhý šampon Balea Vanilla Sky. Produktová rada papierových utierok Harmony získala Cenu Dobrých médií od Dobrého rádia a Dobrých novín a Absolútny víťaz – COOP Maslo tradičné, COOP Jednota Limitovaná edícia získal certifikát na služby zmyslového marketingu od Store Media.