PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Aktuality

Chcete vedieť všetko o marketingu a zároveň dostávať informácie o marketingovom programe Voľba spotrebiteľov? Sledujte náš LINKEDIN VOĽBA SPOTREBITEĽOV TU!

Voľba spotrebiteľov v prílohe Letný relax

Júl, august 2022 – víťazné novinky v prílohe LETNÝ RELAX, ktorá je súčasťou júlových a augustových časopisov Moje zdravie a Moje psychológia. Mediálna kampaň osloví vyše 100 000 čitateľov.

 

Voľba spotrebiteľov v časopise Tovar&Predaj

Júl 2022 – najlepšie novinky 2022 sa objavili aj v časopise Tovar&Predaj 65 s nákladom na 9 000 prevádzkarov tradičných obchodov a cca 750 nákupcov medzinárodných obchodných reťazcov.

 

Voľba spotrebiteľov v Tesco Rádiu!

Júl, august 2022 – rádiová kampaň na podporu víťazných noviniek na 125 predajniach obchodného reťazca Tesco Stores SR po celom Slovensku počas mesiacov júl a august 

PR podpora

Máj 2022 – PR podpora noviniek na internetových portáloch teraz.sk, tasr.sk, woman.sk, tovarapredaj.sk a iné

Najlepšie novinky na kongrese Samoška

Máj 2022 – prezentácia víťazov na kongrese Samoška, ktorá sa uskutočnila 19. mája v hoteli DoubleTree by Hilton Bratislava.

Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku
na slovenskom trhu!

Marec 2022 – registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov Najlepšia novinka 2022 beží v plnom prúde. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca 2022. Víťazov si spomedzi nich vyberú samotní spotrebitelia. Tento rok navyše zasadne odborná porota, ktorá vyberie svojho favorita a udelí mu sprievodné ocenenie. Viac si prečítate v Tlačovej správe tu.

 

Registrácia noviniek

Október 2021 – registrácia noviniek do 11. ročníka programu spustená!

 

Oudoorová kampaň na podporu noviniek

September 2021 – v mesiaci august a september bude prebiehať outdoorová kampaň na podporu produktových noviniek. Táto mediálna kampaň sa uskutoční v krajských mestách Slovenska.

Voľba spotrebiteľov v Tescu!

August 2021 – počas mesiaca august môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.

Víťazi podporení citylightovou kampaňou

August 2021 – spotrebitelia sa môžu s Najlepšími novinkami zoznámiť aj prostredníctvom citylightovej kampane v obchodných centrách naprieč celým Slovenskom.

Príloha Voľba spotrebiteľov 2021

August 2021 – pozrite si prílohu venovanú 10. ročníku programu, ktorá je súčasťou časopisu Tovar&Predaj. Čítajte TU.

Voľba spotrebiteľov v prílohe Letný relax a časopisoch vydavateľstva Mafra Slovakia!

August 2021 – v mesiaci júl  a august sa uskutoční B2C kampaň na podporu víťazných noviniek v prílohe Letný relax, ktorá je súčasťou časopisov Moje zdravie a Moja psychológia a v časopisoch Rytmus života, Noviny do pohody a Chvíľka pre teba.

 

PR podpora víťazov

Jún 2021 – počas mesiaca jún sa uskutočnila masívna PR podpora víťazných noviniek na mediálnych portáloch ako napríklad Rodina a zdravie, Webnoviny, 24 hodín, Dámska jazda, Dnesky a iné.

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 

Jún 2021 – vyhlásenie Najlepších noviniek sa uskutočnilo pre pandémiu koronavírusu online. 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Apríl 2021 – Spustený prieskum 10.ročníka programu. Víťazné novinky budú zapojené do rozsiahnej marketingovej B2B a B2C inzercie, ktorá bude zahŕňať rádio, online, in-store a iné.

Prieskum znalosti loga Voľba spotrebiteľov

Február 2021 – Uskutočnený prieskum znalosti loga Voľba spotrebiteľov  agentúrou MNForce. Pozrite si dáta z prieskumu TU.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Október 2020 – 10. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.

Influencer marketing!

September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

August 2020 – Počas mesiacov august sa uskutočnila B2B mediálna kampaň na podporu víťazných produktov na portáli LinkedIn.

Novinky v tlači!

Júl 2020 –  Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.