PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Aktuality

Chcete vedieť všetko o marketingu a zároveň dostávať informácie o marketingovom programe Voľba spotrebiteľov? Sledujte náš LINKEDIN VOĽBA SPOTREBITEĽOV – NAJLEPŠIA NOVINKA TU!

Novinky v tlači!

Júl 2020 –  Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.

Špeciálna príloha o Voľbe spotrebiteľov v časopiseTovar&Predaj

Špeciálna príloha programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 v časopise Tovar&Predaj. Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží. Čítajte ďalej tu…

 

Voľba spotrebiteľov v Dobrom rádiu!

Jún 2020 – počas mesiaca jún bude prebiehať spotová kampaň na Dobrom rádiu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálnym partnerom Dobré rádio a osloví približne 300 000 poslucháčov rádia.

Online vyhlásenie výsledkov

Máj 2020 –  Vyhlásenie víťazov programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sa kvôli zákazu konania podujatí konalo online. Online vyhlásenie nájdete TU.

Hľadáme Najlepšiu novinku 2020!

Máj 2020 – spotrebiteľská súťaž o Najlepšiu novinku v spolupráci s mediálnymi partnermi. Certifikáty si odniesli produkty 100% z ovocia, Franz Josef Kaiser tuniak, 100% ovocná šťava Happy Frutty a Tuhý šampon Balea Vanilla Sky. Produktová rada papierových utierok Harmony získala Cenu Dobrých médií od Dobrého rádia a Dobrých novín a Absolútny víťaz – COOP Maslo tradičné, COOP Jednota Limitovaná edícia získal certifikát na služby zmyslového marketingu od Store Media.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020

Marec 2020 – registrácia noviniek PREDĹŽENÁ! Registrujte svoje nové a inovované produkty do 31. 3. 2020!

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020

Október 2019 – prebieha registrácia nových produktov do 9. ročníka marketingového programu.

 

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019

Bratislava, 14. jún 2019 – skupina Atoz Marketing na slávnostnom galavečeri vyhlásila výsledky 8. ročníka marketingového programu.

Čitajte ďalej…

Voľba spotrebiteľov v Tescu a Metre!

August, september 2019 – počas mesiacov august a september môžete v rádiách reťazcov Tesco a Metro započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.

Špeciálna príloha o Voľbe spotrebiteľov v letnom čísle Tap mag

Špeciálnu prílohu o slávnostnom odovzdávaní ocenení programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019 nájdete v letnom čísle časopisu Tovar&Predaj. Nestihli ste doraziť na slávnostné odovzdávanie ocenení? Nevadí! Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží…

Čítajte ďalej…

Novinky v tlači!

August 2019 –  už druhý krát sa víťazné novinky objavili v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.