PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Referencie

Príklady využitia ocenenia v marketingovej komunikácii víťazných noviniek.

LETÁKY, AKČNÉ PONUKY

Plzeňský Prazdroj sa pochválil ocenením v inzercii na víťaznom produkte BIRELL BOTANICALS.  Spoločnosť Kaufland zvýraznila ocenenie v inzercii časopisu Tovar & Predaj na produktoch BEVOLA SPRCHOVACÍ GÉL a K-CLASSIC SUŠENÉ SLIVKY.

TELEVÍZNA REKLAMA

Víťazné logo sa objavilo aj v televízii na produkte SLOVAKIA VRUUBY.

OBAL PRODUKTU

Logo na obale produktu využité na vínach z rady NÁŠ SAD. Logo sa objavilo aj na produktoch DUPETKY a vreckovkách HARMONY DELICATE CARE.

ON-LINE KOMUNIKÁCIA

Nasadením loga v on-line komunikácii podporila svoje víťazstvo produktov značka COOP JEDNOTA.

OUTDOOROVÁ  REKLAMA

Outdorová reklama bola nasadená na ocenené žuvačky MENTOS PURE FRESH.

MEDIÁLNA KOMUNIKÁCIA

Zmienka o víťazných výrobkoch značky LIPTOV sa objavila v časopise Rytmus života.

SOCIÁLNE SIETE

Víťazné ocenenie využite na sociálnych sieťach produktu GOMBASECKÁ KLOBÁSA.